Kitapilyy0

Kitapilyy0
@Kitapilyy
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım…
“ Kıskançlık insanı gülünç duruma düşürür, kıskançlık bir kusurudur…”
Reklam
Çünkü tutku istisnai bir duygudur, kıskançlık ise dünyadaki en istisnai tutkudur.
Derler ki, müzik güzelse, verdiği tat bütün duygulara ayak uydurur. Mutlu insan ,melodilerde mutluluğu, hüzünlü insan hüznü bulur;
Ah Nastyenka! Yalnız kalmak, tamamen tek başına kalmak ve hayıflanacak bir şey bile bulamamak ne kadar boğucu… hiçbir şeye benzemez, hiçbir şeye…
Yüreğim konuşurken ben susmayı beceremem.
Reklam