Kitapilyy0

Kitapilyy0
@Kitapilyy
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım…
Çirkinler ve aptallar bu dünyada her şeyin en güzeline sahiptirler.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sadık olanlar aşkın yalnızca sıradan yönlerini bilir.
Şimdilerde kalp kırıklığı kim bilir kaçıncı baskısını yapıyor.
Sayfa 14·Kitabı okudu
“Gülmek bir dostluğu başlatmak için hiç fena bir yol değildir ama bir dostluğu sona erdirmenin de kesinlikle en iyi yoludur.”
Sayfa 11·Kitabı okudu
En basit şeyi bile gizlendiğinde güzelleşir.