Nur

Nur
@Kitapiyiki
İyi ki kitaplar var!
Önsezi denilen şey gerçekten doğru galiba, insan bazı kötü şeylerin olabileceğini önceden hissedebiliyor.
Sayfa 153·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat her zaman insanı şaşırtmaya devam ediyordu.
Sayfa 141·Kitabı okudu
Aynı denizde, aynı çevre koşullarında yaşayan köpekbalıklarının kötü, yunusların iyi olmasını neyle açıklayabilirdik? Aslında köpekbalığı neye göre kötü neye göre iyiydi? Belki de iyilik ve kötülük diye bir şey yoktu.
Sayfa 140·Kitabı okudu
Demekki korku insanoğluna her şeyi yaptırabiliyordu.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Ekolojik dengeyle oynamak her zaman felaket getirir!
Sayfa 133·Kitabı okudu