Çocuk kitabı diye başladım ama kendimi sık sık gülümserken buldum. Nadia Shireen'in mizah anlayışı gerçekten çok başarılı. Karakterler birbirinden renkli ve olaylar hiç durmadan devam ediyor. Özellikle çizimlerin hikâyeyle uyumu kitabı daha da keyifli hâle getirmiş. Çocukların hayal gücünü besleyen, okuma sevgisini artırabilecek türden bir eser. Eğlenceli olduğu kadar arkadaşlık ve dayanışma gibi değerleri de hissettirmesi hoşuma gitti. Seri hâlinde okunabilecek, raflarda yer açılmayı hak eden bir kitap
kitabı bitirdiğimde ilk düşündüğüm şey, 'Neden daha önce okumamışım?' oldu. Gerilim ve gizemi o kadar dengeli işlemiş ki her bölümün sonunda bir sonraki sayfayı merak ederek okumaya devam ettim. Atmosferi oldukça karanlık ama bir o kadar da sürükleyici. Özellikle ters köşeleri ve karakterlerin işlenişi çok başarılıydı. Polisiye okumayı seviyorsanız listenize mutlaka eklemeniz gereken kitaplardan biri."