Nazmiye

Nazmiye
@Kitapkokususever
Nicedir kavrayamam hâller içinde hâlim.
Rüzgar değse düşecek gibisin ama insanlar seni iki dağ aşabilir gibi görüyor.
Reklam
İçimde çok büyük bir ağlamak var. Bir ağacın altında oturarak kem kendime,hem bütün insanlara hem börtü böceğe , kurda kuşa bin yıllık gözyaşıyla ağlamak istiyorum. Nazan Bekiroğlu
Yorul, çünkü hayatın tadı çekilen yorgunluktadır. İmam Şafi
Ben bu dünyayı anlayamadım,niyetlendim de altından kalkamadım 🎵🎵
Tüm kırgınlıklarımızın şifası sevgidir.
Reklam