Nazmiye

Nazmiye
@Kitapkokususever
Nicedir kavrayamam hâller içinde hâlim.
Ben bu yolu yalnız da yürürüm ama derdim sana yol kenarındaki çiçekleri göstermek."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir gönüle yaslananın duvara ihtiyacı yoktur.
Şükür ki insandan insana fark var.
Hayallerimizin kurbanıyız.
Bir şarkı gibisin dünya, Çoğu zaman “hüzün” makâmında. Erdem Beyazıt