Nazmiye

Nazmiye
@Kitapkokususever
Nicedir kavrayamam hâller içinde hâlim.
... "Yüreğini sevdiğim" demiş meczub; "Canımı üzmeye" ahtın mı var?’ ...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocukluğumuz 35 inde ölüyor, 70 inde gömülüyor.
Hepimiz çukurdayız,ama bazılarımız yıldızlara bakıyor.
Başarısız insan yoktur, kafasındaki başarı yazılımı yanlış çalışan insan vardır!
İnsan iyi bilmediği bir şeyi kontrol edemez, kontrol edemediği şeyi yönetemez, yönetemediğinden de korkar.