Mum dibine ışık vermez deyip insanlar kenara çekilirler.
Mumdan bize ne!
Güneş olmaya aday olmalıyız ki hem kendi içimize hem dibimize hem de tüm insanlığa ışık olup aydınlatmalıyız.
Bu nedenle insan
-kırılmalı(bilme),
-kurumalı(bulma),
-yanmalı(olma)
Bak yine herkes uykuda, her yer karanlık, peki ya sessizlik?
Kafamda dolanıp duran düşüncelerin sebep olduğu gürültü yine uyumama izin vermiyor...
Uyumak istiyorum çok yoruldum...🔕