Kerzibann

Kerzibann
@Kitapkuzusuuu
'Sahiden iyi mi geceler? Demirel'in dediği bir kelime ile sorarsan iyi iki kelime ile sorarsan iyi değil...'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Dost" ise Bim'de satılan bir yoğurt markası bile değil maalesef...
'Vefa' artık İstanbul'da semt adı bile değil...
Kalp attığı yerde gibi konumlansada hissettiği yerdedir. . .
Sabahattin Ali'nin mektuplarındaki insan tanımlamaları ile her gün muhatap olmak da 21.'asırın en büyük zorluklarından galiba..