Kitap

Kitap
@Kitapla00
Kötü yaşarım diye hiç yaşamadım.
Reklam
Bazen yolun sonu hayrın başı olur.
Ölüm bize ne uzak bize ne yakın ölüm. Ölümsüzlüğü tattık bize ne yapsın ölüm... - ~ERDEM BEYAZIT
Sen dışıma bakma o dünya telaşı. Ben içimdeki hüzne kefilim.