Süleyman Bayar

Süleyman Bayar
@Kitaplarhayatir
Malesef biraz duygularımla hareket edersen bir meakn veya işyeri büyümüyor hani diyorumki duygularınızı evde kalsın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Büyük ofislerde yada resmi kurumlarda öyle güler yüzlü insanlara bakmayın her kes herkesin kuyusunu kazıyor herkes üstlerine yağcı
Devamlı hastaneye giden biri hasta olmasada gene hastaneye gidiyor hastneye gitmek bile ayrı bir polikinglik acilmali
Bir salahatin eyubi geçti bu dünyadan
"Yok öyle umutları yitirip karanlıkta savrulmak. Unutma; aynı gökyüzü altında, bir direniştir yaşamak." Usta şair #NazımHikmet'i saygı ve rahmetle anıyorum.