Çocukluğumda , başımda bir anne ve baba olsaydı, onların arasındaki sevgiye şahit olsaydım; gerçek sevgi nasıl bir şey, neye benzer belki anlayabilirdim... Belki o zaman daha kolay çözerdim kendimi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanların başkalarının beyinlerine bu kadar çok bilgiyi, özellikle gereksiz olanları, nasıl çat diye yerleştirebildiklerini gördükçe, insan denen varlığın manipülasyona ne kadar açık olduğunu fark ediyordum.