Hayat bana şehirler arası bir otobüs yolculuğu gibi geliyor.Sürekli hareket halindesinizdir ve camdan dışarı baktığınızda gözünüzün önüne gelen görüntüler hemen hemen aynıdır.Ama bazen tüm o sıradanlığın, aynılığın içinden sizi çekip çıkaran bir yerden geçersiniz.Yol boyunca uzayıp giden,kupkuru, sapsarı otlardan sonra kısa bir süreliğine yemyeşil, hayat dolu bir orman seriliverir önünüze sanki.Bu; kimi zaman bir başarı, kimi zaman bir kavuşma, kimi zaman da bir tanışmadır.Sonra o ormanı da geride bıraktığını fark edersiniz.İneceğiniz şehre varmışsınızdır artık.