Miray Gültekin

Miray Gültekin
@Kitapokumayisevenbiriiji
31.12.2025 Saat:22.27 Mutlu geçirdiğim tek yıla veda etmek üzüyor. Bu yılın sonuna baktığımda benim için yeni yıl çok güzel geçiceğe benzemiyor. Geçtiğimiz yıla nasıl girdiğimi düşünüyorum. Çok güzeldi. Bir de şimdiye bakıyorum. Gözlerim yaşlı... İyi yıllar... Ancak benim için hiç iyi olmayacak yıllar. Ve fark ettim ki üzgünken ilham geliyor parmaklarımı durduramadım hunharca yazıyorum. Hani çok uğraşırsın, çabalarsın ama hiç bir işe yaramaz ya birde üstüne bir kaos daha çıkar. Hiç bir şey yapmak istemesin. Başkalarına bakarsın daha çok ağlarsın. Ama hayatın gerçeği bu. Şans her zaman yanında olmayabilir.
Reklam
Bir yerden geçiyorsun. Tanıdık bir yerden. Özlemişsin orayı. Anılarına bakıyorsun hala oradalar. Ancak Çoğu şey değişmiş. Özlem. O kadar güçlü bir duygu ki. Değişmeden önceki halini özlüyorsun. Orada yaşadıklarını özlüyorsun. Düşündükçe kalbin sıkışıyor. Sözlerin doluyor. Boğazın düğümleniyor... Tanıdık insanlar var. Ama orada yaşadığın anılardaki insan yok. Unutmuşsun belki de. Sesini, yüzünü, mavi gözlerini. Hatırlamaya çalıştıkça gözlerinden yaşlar süzülüyor. Geceleri onu düşünüyorsun. Belli etmiyorsun. Onsuz yıllar geçiyor. Özlüyorsun. Ama geri gelmeyeceğini biliyorsun. O seni görüyor sen görmesen de. Elinden hiç bir şey gelmiyor...
9/10
·392 syf.··
Beğendi
·
167 günde okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2025 20:00
·
2025 9. kitabı
Adora Yağmur
8/10 · 734 okunma
9/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2025 9. kitabı
·
167 günde okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2025 20:00
Az önce bitirdim hemen yazayım dedim. Ben çok beğendim Tamaÿın blokları harika bu bloklar kesinlikle hayatınıza bir şeyler katacak. 3. Kitaba guzel bir yol yapılmış hemen onu okumak istiyorum. SONATA ERIDIM arkadaş grupları çok güzel. Yazimı da iyi yazlık bir kitap ama kasımda okudum. Tek bir sorun var sonat ve tamayin sahte iliskisi cok uzadi o yuzden yarım bırakmıştım. Serinin en sevdiğim kitabı hangisi olur bilmiyorum ama gayet güzeldi puan 9
Ateşten TezahüratAdora Yağmur · İndigo Kitap · 2025734 okunma
2025 de bırakmak istediğiniz şey? Ben toksik insanların 2025 de kalmasını istiyorum. Ama bu dileğimiz gerçek olacağını pek sanmıyorum. Çünkü maalesef toksik insanlar her yerdedir. Ve benim en sevmediğim insan tipi galiba. Nereye gidersem gideyim beni buluyorlar. Ama unutmayın hayatınızda kimin kalıp kalmayacağını sadece siz karar verirsiniz. Herkesin hayatı kendine. Size kötülük katmasına gerek yok. Hiç iyilik katmadıysa hayatınızda yeri yoktur. Acımadan hayatınızdan çıkarabilirsiniz. Bunun sonucunda kendinizi kötü hissetmeyeceksiniz...
Reklam