Mrb 1K ailesi. Ben ilkokulda öğretmenlik yapıyorum. Okulumuzda veli ve çocuklarımızı okumaya teşvik etmek için okul kütüphanemize kitap gerekmektedir.( çocuk ve yetişkin kitapları) Eğer ki yardım ederseniz çok memnun olacağım. Duyarlılığınızı ve yardımlarınızı bekliyorum. Bu iletimi ayrıca paylaşıp herkesin görmesini sağlarsanız çok sevinirim.