Akıllı bir insanın ciddi bir şey yapamayacağını,sadece bir aptalın bir şey yapıyor olduğuyla ilgili kötücül ve işe yaramaz bir teselli ile kendimle alay ederek şimdi kendi köşemde yaşıyorum.
ZAMAN.
Bir şeyin ardından diğerinin gelmesidir,öyle değil mi?
Bir an gelecekte olacak şeyler için heyecanlanır,hemen ardından da o yeni başlangıçların sona doğru atılan ilk adımlardan başka bir şey olmadığını hissedersiniz.
Beni esas rahatsız eden,şu sesler.Henüz yapmadığınız her şey için geriye sayım yapan...
...ve gerçekten yapmakta olduğunuz şeyler için bile daima geç kaldığınızı hatırlatan bir saatin bitmek bilmez tik takları.