...kendileri sıcak ofislerinde bir imza atıyor,bir damla kan bile görmeden yaşıyorlar.Ama bombardımanlarda yüz binlerce kadın ve çocuk ölüyor.Başkanın suçu yok,emir kulu pilotun suçu yok,o zaman suç kimde? Bu insanları basılan bir düğme mi öldürüyor?