Karşıdan gelenin o olduğuna hâlâ inanamıyordum. Dünya bu kadar tesadüfü kaldıramazdı. Gerçek hayatta böyle şeyler olmazdı. Gerçek hayat giden ve bir daha dönmeyen, arayıp sormayan, yüzünü göstermeyen eski sevgililerden ibaretti.
Yeniden aşk acısı çekmek istemiyordum. Artık kimseyi özlemek, kimseyi beklemek, kimseyi zihnimde taşımak yoktu bana göre. Yeni sevgililer çıkmaz sokaktı; eskilerse çoktan kendi cehennemlerinde yanıp kül olmuştu..