Kuşum ölmedi, benim elimden mama bile yiyor, canlanıyormuş yavaş yavaş
“Yaşayacak” dedi Nuran .
Hep benimle kalsın istiyorum ama biraz büyüyünce uçmak istermiş o zaman.
“Beni bırakıp gider mi?” diye sordum.
Uçma zamanı gelince gitmesi gerekirmiş kuşlar tutsak yaşayamazlarmış .Ya çocuklar İnci , onlar tutsak yaşayabilir mi?
Nevin diyor ki: Kuşlar bizim için yakalıyormuş güneşin son ışıklarını. Biz günbatımını onların kanatlarında görelim diye. Kuşları çok seviyorum o yüzden. Bir de uçakları. Uçaklar da yakalıyor güneşi bizim için bazen.
Bu akşam yine kuşların kanadında batıyordu güneş…