Gülcann

Ya çocuklar İnci, onlar tutsak yaşayabilir mi?
Kuşum ölmedi, benim elimden mama bile yiyor, canlanıyormuş yavaş yavaş “Yaşayacak” dedi Nuran . Hep benimle kalsın istiyorum ama biraz büyüyünce uçmak istermiş o zaman. “Beni bırakıp gider mi?” diye sordum. Uçma zamanı gelince gitmesi gerekirmiş kuşlar tutsak yaşayamazlarmış .Ya çocuklar İnci , onlar tutsak yaşayabilir mi?
Sayfa 88·Kitabı okudu
Reklam
-Bak, uçurtma kaçmış! -Hani bakayım! Nereden kaçmış? -Göğümüzden kaçmış. Ama sakın onu vurma!
Sayfa 85·Kitabı okudu
Alıntı
Büyüğe el kaldırılmazmış. Küçüğe el kaldırılır mı?
Sayfa 75·Kitabı okudu
Alıntı
Zaten ne yapsan yaranamazsın, en iyisi Köşene çekilip her şeye boş vermek galiba…
Sayfa 60·Kitabı okudu
Alıntı
Biz günbatımını onların kanatlarında görelim diye..
Nevin diyor ki: Kuşlar bizim için yakalıyormuş güneşin son ışıklarını. Biz günbatımını onların ka­natlarında görelim diye. Kuşları çok seviyorum o yüzden. Bir de uçakları. Uçaklar da yakalıyor güne­şi bizim için bazen. Bu akşam yine kuşların kanadında batıyordu güneş…
Sayfa 53·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam