Bazı insanlar paranın hayattaki tüm sorunlara çözüm olduğunu sanıyorlar ama yanılıyorlardı, bazen o sorunların kaynağı paraydı. Bazı insanlar paranın aşkı, mutluluğu, hatta başka insanları satın alabileceğini sanıyorlardı.
"Şimdilerde insanların en büyük sorunu buydu işte: Sahip olduklarının kıymetini bilmiyor, her zaman daha fazlasını istiyorlardı. Hem de çalışmadan. Emek harcamadan. İstedikleri olmadığında şımarık veletler gibi sızlanıp duruyorlardı. Çoğu insan dünyanın onlara borçlu olduğuna inanıyor, hayatta yaptıkları yanlış seçimlerden başkalarını mesul tutuyorlardı. Ve herkes işler planlandığı gibi gitmezse öylece bırakıp kaçabileceğini sanıyordu."