Gerçek bir ölümün olmadığı yerde acı,öfke,nefret,ahlaksızlık,alevlenen çılgın kötücül bir hınç,sıklıkla can sıkıntısı,sık sık hüsran,sevgi,neşe,tatmin,heyecan,giden sevgilinin ardından üzüntü ve birçok farklı duygu görmüştüm,ama bunu değil.Böyle bir yas görmemiştim.Kayıp ve katışıksız umutsuzluğun böyle çarpıcı bir bileşimini dünyadaki yaşantımdan beri görmemiştim.
İnsanlarla ilişki kurma umudunun artık benim için bir derinliği veya önemi yok , tüm anlamlar uzun zaman önce sonsuz gri bir hiçlikte kayboldu. Şimdi tek önemli olan , arayışım.