Şengül

Onun sana selamı var, Diyor ki düşmanın ne canı var? Kovsun onu sularından Orada Türk sancağı var!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
M. Kemal Paşa, “Ben askerim..” dedi, “…savaşın ne olduğunu hepinizden iyi bilirim. Zorunlu değilse savaş cinayettir.
“Tarih Türkü ateşle imtihan ediyor. Bu imtihandan, yalnız erkeklerimizin cesareti ile başarılı çıkamayız. Artık biz kadınlar da bu ateşe yüzümüzü çevirmek, ellerimizi uzatmak zorundayız. Ordumuzun hepimize ihtiyacı var…”
Kader böyle imiş ey şanlı paşa Yaşa Mustafa Kemal Paşa yaşa…