"Eğer etrafınızda bu zorlu deneyimin içinden geçen birileri varsa, sadece onlarla beraber olun, yanlarında kalın. Onlardan anlatmalarını, bir an önce iyi olmalarını, hemencecik "iyileşmelerini", "artık geride bırakmalarını" beklemeyin. Zor olacak ama, hatta hiçbir şey beklemeyin. Konuştuklarında dinleyin. Sustuklarında sessizliklerine eşlik edin."