"Herhangi bir olayın travma olabilmesi için büyük, sarsıcı veya toplumsal olmasına gerek yok. Travma, içimizde açtığı yarığın büyüklüğüyle travma olur."
"Kendilik; yaşayan, deneyimleyen, dönüşen, an bean yeni şeylerle karşılaşıp onlarla evrilen bir ben..Kendi içinde bir dünya.
Tam bir dünya. Sizin dünyanız...
Ona sahip çıkın."