Abdullah Karadeniz

Uzun bir aradan sonra Herkese iyi akşamlar
Her gidiş bir hazırlıktı, bu dönüş bir başlangıç...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yılın İlk Kitabı
Herşeyin gönlümüzce olduğu bir yıl olmasi dileği ile ❄️