Kitapsever6969

Kitapsever6969
@Kitapsever6969
Derler ki, bir gün beklentisiz, koşulsuz sevebilen bir aşık olursan karşındaki bilmese de o zaten senindir.
"Bugün adımı sen koy." Çok fazla düsünmedi "Okyanus olsun bugün adın," dedi. "Gözlerin gibi." "Saçların gibi."
Sayfa 94·Kitabı okudu
Reklam
Anlatılan çoğu hikayede ve masalda herkes sonun mutlu olacağına eminken; kitap karakterleri bilirdi ki bir yerde son varsa, orada mutlu şey olmazdı. Ancak siz ve ben bir kitap karakteri değildik bayım, mutlu olmamak için hiçbir sebebimiz yoktu.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Tırtılken de bu kadar güzel miydiniz siz ya da kozanızda hala beklerken? Yoksa bu kadar güzel olmak için önce bütün çirkinliklerin içinde büyümek mi gerkti?
Sayfa 67·Kitabı okudu
Oysa ben en çok gölgelerin özgür olduğuna inanırım bayım, gölgelere zincir vuramazsın.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Büyük sevmelerin sonunun hep büyük kavuşmalar olduğuna karar verdim. Eğer karşılıksız da olsa koşulsuz severseniz, o kişi zaten sizindir. Kalbinize kurulan kocaman bir vadi gibi. Gökyüzü gözlü çocuğun benim olduğu gibi...
Sayfa 65·Kitabı okudu
Reklam