Mesaj kapalı ! Takipci istemiyorum!! Yalnızca okudugum kitaplari arşiv için kullandığım kitap sitesi !!!
Kusursuz olunmaz ,ama Allahcc hatırını kırmaktan korkarak yaşamaya çabalamak,gelinebilecek en güzel mevki
İnsan unutmamalı Fahriye, buraya çırıçıplap, aciz geldiğini ve yine çırılçıplak, aciz gideceğini unutmamalı. Fakat asıl büyük lanetimiz de bu değil mi? Hepimizin laneti. Unutmak!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hepimiz bir yerlerde durup keşke şöyle olsaydı, böyle olsaydı diye diye ömürlerimizi geçiriyoruz. Oysa belki de her şey tam da olması gerektiği gibi.... Belki de olmadı diye hayıflandığımız ne varsa, olmaması gerektiği içindi.