Kitap okudukça kelime dagarcigimin ya da düşüncelerimi ifade edebilmemin ne kadar yetersiz olduğunu fark ediyorum.
Nedense okuduğum bir kitap hakkında konuşurken ya da yazarken zorlanıyorum.
Daha niteliksel yorum yapabilmek isterdim :)
Ama bu kitap hakkında dilim döndüğünce bir şeyler söylemek isterim.
Kitabı beğendim.
Tarihsel bir roman.
Polisiye, akıcı, bilgilendirici, heyecanlı bir dizi izler gibi..
Tavsiye ediyorum:)
At arabasının tekerleri çok hızlı dönmeye başlayınca sanki tersine dönüyor gibi görülür. O halde bütün üzüntülerin sonu mutluluk, bütün gülmelerin sonu gözyaşıdır.Sevincin de, hüznün de aşırısı insanı öldürür. Kahkahalarla gülen kişinin gözünden sonunda yaş akar..