Kadınların birbirlerini övmesi çok tatlı da,
Peki bunu erkekler yapsa nasıl olurdu?
Faruk abi = yerim seni,
Beyaz çoraplı Ramazan amca = yaa kuzum,
Süleyman = balımsın
Umut = şekerim 😎
Kadınların birbirlerini övmesi çok tatlı da,
Peki bunu erkekler yapsa nasıl olurdu?
Faruk abi = yerim seni,
Beyaz çoraplı Ramazan amca = yaa kuzum,
Süleyman = balımsın
Umut = şekerim 😎