Elifnur Demirci

Elifnur Demirci
@Kitapseverelf
‘İnsanın çekileceği en güzel yer kendi içidir.’ Yürüyorum kendi içimde...
Cdt.Prosthesist
İstanbul
2 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Yaşarsın yaşadığının izi kalır, Yaşamazsın,içinde sızı...☘️
Reklam
‘İnsanın çekileceği en güzel yer kendi içidir.’ Yürüyorum kendi içimde... M.Aurelius🤞🏼