Hiç haberim olmasaydı keşke. Seni sevdiğimi de istediğimi de bilmeseydim. Uzağından sevseydim seni, İnan öyle her şeye daha güzeldi. Ne var ki insan cesaretleniyor zaman zaman ve ıslanmak istiyor aşktan. Ben çok yanlış yağmurlarda ıslanmışım. Ben çok yanlış zamanlarda içimi dökmüşüm ve yine çok anlamsız anlarda açılmışım sana...
Her şeyden değil belki ama ben içimde sen olan hayallerden vazgeçtim o gün. Artık kiminle mutluysan onunla kal, kapım açık ama kalbim kapalısın.