Paulo Coelho'nun okuduğum ikinci eseri. Simyacı ile tanıdığım yazar bu eserinde de yanıltmadı beni. Genç, güzel, hayatta her istediğine sahip görünen bir kadın Veronika. Hayatında bir şeylerin eksik olduğunu hisseder. Hayatın tekdüzeliginden monotonlugundan sıkılır ve bu düşüncelerle intihar teşebbüsünde bulunur. Bundan sonraki süreç bir akıl hastanesinde yaşama tutunma sürecidir. Veronika Ölmek İstiyor, kendi içimde defalarca düşünmeme sebep olan, keşkelerimi sorgulatan bir eser oldu. Sizlerin de severek, hayatınıza çok şey katarak okuyacağınızı düşündüğüm bir kitap.