Sena S.

Sena S.
@Kitapsevgisi98
Kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma,karanlık bir dünyaya gömmüştüm
Şu anda hiçkimseye,hiç bir şeye ihtiyacım olmadığını anlıyorum...Anlıyor musun? Hiç bir şeye... Kimsenin, hiç kimsenin ne yardımına,ne ilgisine ihtiyacım var... Ben...yapayalnızım...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Onun için şuncacık üzülmeye,hatta en küçük bir ilgiye değer miydi
Kuyuya tükürme gün gelir içersin derler
Özledim seni Sokaktaki tüm yüzler sensin Şarkıların hatırlattığı sen Şiirlerin anlattığı sen Gelmek isteyip gelemediğim yine sen Özledim seni Hüznümün sebebi sensin Uykularımı çalan sen Hayal kırıklıklarım sensin Tüm bunlara rağmen unutamadığım yine sen S.S