Şu anda hiçkimseye,hiç bir şeye ihtiyacım olmadığını anlıyorum...Anlıyor musun? Hiç bir şeye... Kimsenin, hiç kimsenin ne yardımına,ne ilgisine ihtiyacım var... Ben...yapayalnızım...
Özledim seni
Sokaktaki tüm yüzler sensin
Şarkıların hatırlattığı sen
Şiirlerin anlattığı sen
Gelmek isteyip gelemediğim yine sen
Özledim seni
Hüznümün sebebi sensin
Uykularımı çalan sen
Hayal kırıklıklarım sensin
Tüm bunlara rağmen unutamadığım yine sen
S.S