"En iyi, iyinin düşmanıdır" derler. Mükemmeliyetçi insanlar, en iyiye ulaşamayacakları için, iyiden vazgeçen insanlardır ve sürekli kendilerini kınarlar.
Güzellik nerededir? Diğerleri gibi ölmeye mahkum büyük şeylerin içinde mi, yoksa hiçbir iddiası bulunmadan, ânın içine bir sonsuzluk tomurcuğu yerleştirmeyi bilen küçük şeylerde mi?