📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar ne çok şey biliyor. Her konuda az da olsa mutlaka bir şey biliyorlar. Çok konuşuyorlar, susmayı ayıp görüyorlar. Hep kendilerinden bahsediyorlar. Herkesin bir anda sustuğu o derin sessizlik anını kabus sanıyorlar. O yüzden müzik getirildi meyhanelere... Sessizliğe bir bahane...
Kitabın adına bakarak çok farklı bir konu bekliyor olabilirsiniz, baştan uyarayım kara mizah tarzında bir kitap.
Yazarın böyle güzel ve gerçekten de gelecekte yaşanması olası bir distopya kurguladıktan sonra, sanki ana fikri alın yeter dercesine kısa kesmesine şaşırdım. İçeriği 300 sayfa kadar genişletilebilirdi çünkü karakterlerin her biri üzerine onlarca sayfa yazılacak kadar orijinaldi.
Onun dışında kurgusuna, finaline, o değişik mizah anlayışına laf yok; haddime de değil zaten.
Kitabı okurken kafanızın üzerinde kara bulutlar gezecek, sonuna gelirken de güneş açacak.
Seninle hayallerin arasında, seninle olmak istediğin şey arasında koca bir mıknatıs var. Sürekli birbirinize doğru çekiliyorsunuz, farkında değilsiniz. Siz onu yaşamınızdaki bir boşluk zannediyorsunuz. Zamanı geldiğinde de asıl anlamın o olduğunu anlıyorsunuz sadece.