Bu kitabı yazarının adını çok duyduğum için hep okumak istedim kitap hediyesi olarak geldi ve okumak nasip oldu . Kişisel gelişim kitapları içinde samimi olarak yazılan ve kendinle barışmak ve kendine değer vermek ile yazılmış duygusal bir kitap. Özellikle kendini başkasına adamış ve yıllar sonra bakınca elde var sıfır diyenler bu kitabı seveceklerdir. Kendimize önem vermenin ve barışmanın vakti geldi de geçiyor bile. Yazar çok fazla alıntı koymuş kitaba bu yönüyle alıntı kitabı hissi veriyor. Deneme tarzı ,bir anda okunabilecek bir kitap.Arada tekrara düşmüş yazarımız ama yine de her yaş gurubunun kendine ait bir şeyler bulabileceğini düşünüyorum.
Ne güzel söylemiş Marilyn Monroe:
"Ve bazen iyi şeyler biter ki,
daha iyileri başlayabilsin."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!