“İnsanlar yıllar sonra karşılaştıklarında sevgiyle kucaklaşıyorsa bu hatıraların sayesindedir gibi bir şey dediniz . Tam cümleyi hatırlamıyorum tabi …”
“Öğrendiklerimiz elbette etkiliyor hatıralarımızı ,eskisi gibi olmuyor . Ama insan ilk anda çoşuyor işte . Sonra bir de bakıyor ki köprülerin altından çok sular akmış. O zaman keşke karşılaşmasaydım diyorsunuz . Hatırası daha iyiydi .”