138 saat dile kolay belki ama orda, enkazın içinde olanlar için hiç kolay değil. Onlar dayanıyorsa , onlar mucizeleri gerçekleştiriyorsa hala umut var. Amcalar,teyzeler, ablalar, abiler, kardeşler,bebekler onlar kurtuldukca şükür diyorum , şükür Allah'im.