Üst üste gömülen insanlar gördüm az önce, kahroldum. Kendilerine ait bir mezarları bile olamıyor. Neden ya neden? Diyanet yetişsin bu insanlar lütfen. Kefenleri yok. Bir poşetin içinde , battaniyeye sarılı gömüluyorlar. Aileleri yok ,sahipsiz kalmışlar. Belki aileleri var ama nerde olduklarını bilmiyorlar. Bu böyle olmamalı. OLMAMALI.😭😭