Yok olmuyor yetisilemiyor. Durum çok kötü. Ses verenler var, kurtulmayı bekleyenler var. Dışarıda sevdiklerini bekleyenler. Herkes perişan, herkes elinden geldiğini yapmaya çalışıyor. Nasıl düzelecek bunlar? Düzelecek mi onuda bilmiyorum. İçerdiklerin psikolojisi ayrı kötü, dışarıdakilerin ayrı. Allah yardımcımız olsun. Kimseyi annesiz ,babasız, evlatsız bırakmasın. Kimseyi umutsuz bırakmasın.