Cherryblossom

Cherryblossom
@Kitapvefelsefeseverbirisi
"Nefes alabiliyordum, kalbim atıyordu, yaşıyordum ama düşündükçe ölüyordum"
"Yaşımın çok ötesinde bir yaştayım Belki de bu yüzden anlamıyorum bu çağın insanını.Ve onlarda benim dünyamı anlamıyor..."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Sevilmek istese bile bunun için birilerini sevmeye cesaret edecek kadar cesur biri değil."
"Özenilecek bir şey yok. Hayatının en güzel anını yaşadıysan en kötüsünü yaşamaya hazırlıklı olmalısın. Bu iki olay, bir iple bağlanmış gibi birlikte geliyorlar. Asla ayrılmazlar. En iyisi yaşandıysa en kötüsü de yaşanır. Hem de çabucak... Beklemediğin kadar hızlı ve ani..."
"Belki de bu hayat, yeterince güçlü olmadığın için erişemeyeceğin hayallerinin yakıldığı bir cehennemdi. Ağlamak istediği her an gülümsediği için en üzgün insandı aslında gülen. Geriye dönüp kollarına atlamak istediğin bir kişi zaten varken, ayaklarına söz geçirtmeyen zalim bir ustaydı işte. Kuklaydın sen. Ellerine, ayaklarına, başına hatta mimiklerine bile dikilmiş ipler vardı; sen kurtulmak istedikçe tenine bir dikiş daha atandı."
Aşkın da mevsimleri vardır. Kalbe düştüğünde ilkbahar gibi filizlenir, sonra yaz gibi ısıtır.Günler geçtikçe yapraklar düşer,aşk sonbahara döner.En sonunda kalp üşür, kış gelir...