Sadece üç günlük ömrü olan kelebek papatyaya aşık olur. Ancak öleceğine saatler kala Seni seviyorum der. Papatya sadece “Ben de” diyebilir ve kelebek ölür. Ona sevdiğimi neden zamanında söyleyemedim diye Papatya üzüntüsünden hasta olur. Yapraklarını dökmeye başlar. Döktüğü her yaprakta Seni seviyorum der. Sonunda ölür. İşte o günden beri sevdiğini söyleyemeyen herkes papatyaya soruyor. Seviyor mu? Sevmiyor mu?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖