Soi.

Soi.
@Klanir
Gidişlere yakalım.
bize mutluluk lazım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fazlasıyla değer verdik ondan kaybettik.
Hiç öznesi olamadık aşk cümlelerinin...
Çok değer verdik bence.
“Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık; Sevilmeyi beklerken, Beklemeyi sevmişiz...”