Kamer

Kamer
@Kmr_
Doğrusu güldüren de ağlatan da O'dur. (NECM/43)
Çoğu insan kendi çıkarları için yanlış yapar (güç, servet, şöhret, aşk ya da her neyse). Fakat bir de kötülük için kötülük vardır, burada kötülüğün amacı yine kötülüktür. İşte cehennemlik olanlar asıl bunlardır.
Sayfa 16 - -Tarihe tanıklığım -·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Tanrısız bir kâinat, bana anlamdan yoksun görünmüştür her zaman
Sayfa 13 - -Tarihe tanıklığım -·Kitabı okudu
Alıntı
Ben Müslümanım ve Müslüman olarak kalmaya kararlıyım. Bu hayatımın sonuna kadar böyle devam edecek. Çünkü İslam benim için iyi ve asil olmanın en doğru ifadesidir.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Alıntı
Hayat inanan ve salih ameller işleyenler dışında hiç kimsenin kazanamadığı bir oyundur.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Alıntı
Geleceğimizi geçmişimizde aramayacağız.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam