Batılıların bazıları Müslüman ülkeleri sömürüp sonra da tahakküm altına aldığınızdan, her şeyinizle gençlerimizi kendinize özendirdiniz. Hálá sömürüleriniz karşısında biz tam uyanamadık. Onun için böyle oluyor. Bütün insanları Allah yarattı. Ama sömüren ülkelerin dili mukaddes ilan edildi! Oysa başka bir dile düşman olan herkes faşisttir. Aslında diller günahsızdır. Bugün İngilizce yaygın bir dilse, bunun sebebi İngilizce'nin güzelliği değil, sömürünün gücüdür. İngilizlerin dili Arapça olsaydı, şimdi Fransızca'ya, İngilizce'ye hayran olan herkes Arapça'ya hayran olacaktı. Ya da Türkçe'ye veya Kürtçe'ye.