Sema

Sema
@Koncuyy
Hüseyin Nihal Atsız...
3 Mayıs ; Bir bayram değildir. Milli şuurun ayaklanmasıdır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Söz kurşun gibidir, kimi neresinden vuracağı belli olmaz..
Kapatamaz oldum gözlerimi, siyahlar dönüyor karanlığın içinde...
Seni beklemekle harcadığım, gençliğimden özür dilerim.
"Bu yolun hoş bir yerinde durabilseydik, Ya da bu yolun ucunu görebilseydik, O umut da yok bu umut da, Hiç değilse otlar gibi kesilip yeniden sürülebilseydik "