FCO

Premseslikten Seyit Onbaşı'lığa terfii
"Çok yalnızsın," diye fısıldadı büyücü, sesinde kadim bir keder vardı. "Ve ne yazık ki kimse ama hiç kimse gerçekten sevmiyor seni." "Prenses, göğsüne batan bu sözü kahkahasıyla örtmeye çalıştı. "Yanılıyorsun! Çevrem insanlarla dolu; her mecliste neşeyle karşılanır, herkesle tatlı dille hasbihal ederim." "Büyücü, gölgelerin içinden öne doğru eğildi. "O halde bir dahaki sefere onların gözlerine ve dişlerine daha dikkatli bak, Prenses. Gözlerindeki haset ve kini görecek, birbirine kenetlenmiş dişlerinin arasından sızan nefretin kokusunu alacaksın. Çok beğeniliyorsun, göz kamaştırıyorsun. Bu çok rahatsız edici" "Genç kadın öfkeyle doğruldu. "Beni gördüklerinde gözleri kamaşan zavallılara ayıracak tek bir saniyem dahi yok. Ben buraya, mutlu hayatımın başkaları üzerindeki hazımsızlığını dinlemeye gelmedim! Elbette buraya kadar gelişimin bir bedeli, avucuma bırakacağın bir kehanet olmalıydı. Eli boş dönmek istemiyorum." "Büyücü acı bir tebessümle geriye çekildi. "Zaten eli boş dönmüyorsun, Prenses. En çok ihtiyaç duyduğun o karanlık günde, yanında hiç kimsenin olmayacağı gerçeğini heybene koydun."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir kitap okuyorum. İnsanların hiçbir zaman mutluluğu yakalayamayacağını iddia eden bir adam yazmış. Ona göre insanı mutluluğa götüren iki şey var. Bir tanesi özgürlük; yani yapmak istediğin, seni mutlu edebilecek şeyleri, üzerinde herhangi bir kısıtlama olmadan yapabilme özgürlüğü.İkincisi ise başkaları tarafından onaylanmak ve beğenilmek... İşin kötüsü, bu iki mutluluk kaynağını bir arada yaşamak mümkün değil...
"Düzen güven verir ama her zaman mutlu etmez. Bazen düzenin dışına çıkmaktan korkmamak lazım. Eğer sürekli insanların yaptıklarını onaylanmasını ve seni sevmesini beklersen o zaman mutsuz olduğun o düzene hapsoluyorsun ve gerçekte yapmak istediğin şeyleri yapmaya korkuyorsun."
Bütün bu kitapları baştan sona okumadın değil mi?" diye devam ediyor sesini yükselterek.Aslında raflar boş durmasın diye almıştım onları, demek geliyor içimden ama kendimi tutuyorum.

FCO

, bir kitap okudu
Puan vermedi·288 syf.·
2026 114. kitabı
Hikmet Hükümenoğlu
8.5/10 · 995 okunma