Betül Kaya

Betül Kaya
@KoyuYesil_
"...İşte 'Hakikat' kenarı olmayan bir denizdir; orada 'şeriat' gemi, 'tarikat' da bir yelkendir." | Gülşehri
Mesele elbise değildir, mesele öğretilmemiş saygıdır. Bir kız çocuğu büyürken “kendini koru” diye tembihlenir, ama bir erkek çocuğa “incitme” denmez. İşte o suskunluk, yıllar sonra bir toplumun utancına dönüşür. Kadınlarımıza “nasıl giyinmesi gerektiği” öğretilmek yerine, oğullarımıza “nasıl bakmaları gerektiği” öğretilmeli. “Kıyafet değil, bilinç örter insanı.”
Betül Kaya isimli okura yanıt verildi
Betül Kaya
Necla çarpıtıp saptırmaktan başka bildiğin bir şey var mı of Allah ım o kadar derinsin ki g*tünü memesini derinliklerine kadar açanlarla aynı saftasın of ya bu ne çağdaşlaşmışlık bu ne anlayış (kokuşmuşluk, çürümüşlük) size tek bir hakarette bulunmadım 😘 kokulu kokulu üfürdüm sana doğru... Yapma şimdi ben senin umrunun köşesi bile değil miyim yani...eee ben bu acıyla nasıl yaşayabilirim😆😆
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Mesele elbise değildir, mesele öğretilmemiş saygıdır. Bir kız çocuğu büyürken “kendini koru” diye tembihlenir, ama bir erkek çocuğa “incitme” denmez. İşte o suskunluk, yıllar sonra bir toplumun utancına dönüşür. Kadınlarımıza “nasıl giyinmesi gerektiği” öğretilmek yerine, oğullarımıza “nasıl bakmaları gerektiği” öğretilmeli. “Kıyafet değil, bilinç örter insanı.”
Betül Kaya isimli okura yanıt verildi
Betül Kaya
Necla şeyini açanları savunup kalkıp bir de edep deme kendin gibilerle haşrol edepsiz
Mesele elbise değildir, mesele öğretilmemiş saygıdır. Bir kız çocuğu büyürken “kendini koru” diye tembihlenir, ama bir erkek çocuğa “incitme” denmez. İşte o suskunluk, yıllar sonra bir toplumun utancına dönüşür. Kadınlarımıza “nasıl giyinmesi gerektiği” öğretilmek yerine, oğullarımıza “nasıl bakmaları gerektiği” öğretilmeli. “Kıyafet değil, bilinç örter insanı.”
Betül Kaya
Necla Bu özgürlükleri savunan görünümlü, karşı tarafa şirin gözükme çırpınışlarınızı ... küloduyla gezen erkeğe de yapar mıydınız asla yapmazdınız... Tatil yaptığı yerde plaj kıyısında isterse üryan gezsinler fakat toplum içinde çıplak denilecek bir halde adeta yaprakla dolaşır vaziyette ve edepsizlikte ve rahatlıkta dolaşıpta çoğunluğu Müslüman olan bu ülkede insanları günaha sokup da çıplaklıklarını normalleştirebileceklerini sanmasınlar.... Giyimde kuşamda biraz edep ve saygı olmalı ben kimsenin çıplak etini memesini poposunu görmek zorunda değilim..