Bence iyi bir kitap, tüm seriyi 3 senedir tekrar tekrar okuyorum. Ayrıca devam serisinde de farklı bir roman tipi tercih etmişler. İlk kitabı beni biraz üzdü, çünkü olaylar çok hızlı gelişiyor ve giriş bölünde bile gelişme bölümü hissi verdi. Tüm bunlara rağmen, bence 5 yıldızı hak ediyor.