Nesli Y. B

Nesli Y. B
@Kronosnesli
Avukat
İühf’16
İstanbul
35 okur puanı
Mart 2023 tarihinde katıldı
Aşkı kitaplara soktukları iyi oldu. Yoksa belki de başka bir yerde yaşamayacaktı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutsuz bir ülkede;
Çok TV izlenir. Az kitap okunur. Particilik fazladır. Ön yargı çoktur. Bilimden haber yoktur. Cehalet meşrudur. … Bir madde de sen ekle
Erken samimiyet pişmanlıktır. Bu yüzden mesafeli olmak iyidir. Kimse gereğinden fazla haddini aşamaz. Ve hayatına karışıp canınızı sıkamaz.
Kalbiniz ne kadar iyi olursa olsun, sonunda insanlara onların davrandığı gibi davranmak zorunda kalıyorsunuz.
Seviyoruz, gülüyoruz, umut ediyoruz, adım atıyoruz; hata mı?